כולנו מכירים את החוויה של חופשה של כמה ימים באחד מבתי המלון בצפון הארץ שלנו, החל משלב החיפוש אחר מלון, דרך ההתארגנות והנסיעה. כדי להפוך את חווית החופשה ליותר נעימה וקלילה תוכלו לבחור במלון בצפון שלא דורש מכם להזיז את הרכב. מבחר של מלונות בצפון או מלונות בתל אביב הממוקמים בסמוך לנקודות היציאה למסלולים ופעילויות שונות מאפשרים לכם לא להזדקק לרכב לאורך כל הנופש. אך ישנם שפע של מלונות בצפון המציעים לתיירים ולנופשים חוויה של חופשה גלילית אמיתית – מלונות בוטיק בצפון או רשת מלונות גדולים וחווייתיים. כל שנותר לנו זה להיכנס לאתרי המלונות בגוגל ורק לאחר שנעשה בדיקה מקיפה באינטרנט ונשווה דילים ומחירים נחליט על הזמנת חדרים במלון לחופשה המיוחלת. ולכן, חשוב מאוד כבעל מלון לקדם את האתר של המלון. כיוון שבקידום המלון תחילה דואגים שהנוכחות שלכם באינטרנט תורגש ובגדול- ולכן חברת קידום מקצועית בונה תשתית קידום יסודית ואיתנה לאתר המלון, תוך שימוש בכל הכלים שהרשתות החברתיות וכל עולם המדיה מאפשר. וזאת על מנת שהמלון שלכם יהפוך למותג חזק ברשת ואתם תזכו לדרוג המועדף בעיני גוגל ותוכלו לשווק את המלון ברגע הנכון לגולשים שחיפשו מלון בצפון לנופש.
כאמור, המטרה של הקידום הוא למקסם את הפוטנציאל של האתר בכדי לזכות בדירוג ובמיקום הגבוה ביותר במנוע החיפוש של גוגל. כאשר מקדמים מלון באינטרנט צריך לעשות זאת בתבונה. מתחילים בכך שעושים מחקר נרחב ומקיף הבודק את כל המלונות בצפון בסביבה ובפרט את המצליחים שבהם- כיצד הם מתנהגים, מי הלקוחות שלהם וכיצד הם פונים ללקוחות שלהם (כלומר באילו מילות מפתח הם פונים ללקוחות שלהם). דבר שני שיש לעשות זה לאפיין את הלקוחות הפוטנציאלים עבורכם: אם הם אנשי עסקים, זוגות צעירים, משפחות, סוגי אירועים ועוד. ורק אז לחשוב על מגוון האפשרויות לשווק עצמכם ללקוחות. בנוסף, כאשר מקדמים אתר מלון באינטרנט חייבים להקפיד על ניהול וביצוע אופטימיזציה לאתר, הכוונה שצריך להתאים את האתר לאלגוריתמים השונים של גוגל. רק כאשר נבהיר לגוגל בצורה הכי מדויקת ואיכותית במה האתר עוסק– נצליח למקסם את המטרה של האתר שלנו שהוא שיווק תפוסה למלון, וכן נקבל יותר פניות מלקוחות שמעוניינים בדיוק במה שיש לנו להציע… או במילים אחרות נצליח לשווק תפוסה למלון.